Bij Rorico Taarten & Shop (hierna webwinkel) kan gekozen worden voor 3 betaalopties. 

iDEAL betalingen:
Reken direct af met iDEAL, veilig en eenvoudig online. 
Deze betaaloptie wordt uitgevoerd door Mollie BV. Dit kan op uw afschrift vermeld worden. 
Dit is de snelste betaaloptie, we zien een geslaagde betaling vrijwel direct in het overzicht. 

Klarna achteraf betalen:
'Klarna achteraf betalen' biedt u de mogelijkheid om pas te betalen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Hier zijn helaas hoge kosten aan verbonden voor de webwinkel, en deze worden doorberekend aan de klant. Hoeveel dit precies is, is afhankelijk van uw orderbedrag. Je ziet dit bedrag tijdens het bestelproces (u kunt altijd nog wijzigen) voor u daadwerkelijk besteld. 
'Klarna achteraf betalen' wordt niet geaccepteerd als betaalmethode bij 'afhalen'. Maakt u toch deze combinatie, dan loopt uw order vertraging op.  
Klarna Achteraf kan soms langer duren voordat we groen licht krijgen.

Vooraf overmaken:
Je kan kiezen om het bedrag zelf vooraf handmatig over te maken.
Hiervoor ontvang je de betaalgegevens op de factuur in de mail.
Vermeld bij betaling altijd het ordernummer. De bestelling wordt verwerkt zodra de betaling is bijgeschreven.
Sommige banken doen hier langer over.
Bij vooraf overmaken heb je 5 dagen de tijd om te betalen.
In de maanden november en december is dit termijn 3 dagen!
In deze periode worden de producten gereserveerd voor de klant. Indien er na deze periode nog geen betaling is ontvangen, wordt er eenmalig een herinnering gestuurd en heb je nog 24 uur de tijd om te betalen. Wordt de betaling niet binnen de extra 24 uur bijgeschreven, wordt de bestelling geannuleerd en de producten weer vrijgegeven voor andere klanten. 
Mocht je binnen de genoemde 5 dagen besluiten dat je toch niet wil bestellen, zou het erg fijn zijn dat we dat z.s.m. in een mailtje kunnen ontvangen, zodat de producten meteen weer vrijkomen voor anderen. 

Let op: deze betaaloptie werkt (soms) niet i.c.m. Afhalen bij Rorico. Kies dan voor iDeal. 
 

Indien een betaling mislukt; 
Indien er tijdens (het afronden van) de betaling iets misgaat, kan het voorkomen dat
de betaling niet afgerond is.
Uw bestelling wordt pas verwerkt indien de keuze van betaling juist is afgerond. 
Neem in dit geval contact op via info@roricotaartenshop.nl, onder vermelding van uw ordernummer. 

Indien de betaling via Mollie BV liep, krijgen wij ook een melding. We sturen dan een mailtje met opties.
Indien de betaling via Klarna achteraf liep, kan dit helaas niet hersteld worden aangezien Klarna op dat moment iets blokkeerd, en zal u uw order handmatig vooraf moeten overmaken. De berekende kosten van Klarna worden in dit geval uiteraard in mindering gebracht.

Indien je zelf de betaling hebt afgebroken omdat je besloten hebt toch niet te betalen, zou het fijn zijn dat er even een mailtje onze kant op komt. Dit scheelt extra administratie en mailingen voor ons. 

© 2020 RoricoTaartenShop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel