Bij Rorico Taarten & Shop (hierna webwinkel) kan gekozen worden uit 3 betaalopties. 


iDEAL betalingen:
Reken direct af met iDEAL, veilig en eenvoudig online. 
Deze betaaloptie wordt uitgevoerd door Mollie BV. Dit kan op het afschrift vermeld worden. 
Dit is de snelste betaaloptie, we zien een geslaagde betaling meestal binnen 10-30 minuten in het overzicht. 

----------------------------------------------------
Klarna achteraf betalen:
'Klarna achteraf betalen' biedt de mogelijkheid om pas te betalen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Hier zijn hoge kosten aan verbonden voor de webwinkel, en deze worden rechtstreeks 1 op 1 doorberekend aan de klant.

Hoeveel dit precies is, is afhankelijk van het orderbedrag. Dit bedrag wordt vermeld tijdens het bestelproces voor je daadwerkelijk besteld (en de betalingsoptie nog kan wijzigen) 
'Klarna achteraf betalen' wordt niet geaccepteerd als betaalmethode bij 'afhalen'. Maak je toch deze combinatie, dan loopt de order vertraging op.  

Klarna Achteraf kan soms enkele uren duren voordat we groen licht krijgen dat het verzonden mag worden. Als Klarna de betaaloptie weigert, wordt er niks verzonden. 
Wij kunnen de reden van weigering niet zien. Hiervoor moet je zelf contact opnemen met Klarna. 

----------------------------------------------------

Vooraf overmaken:
- Je kan kiezen om het bedrag zelf vooraf handmatig over te maken. 
Deze optie is een extra service, de voorkeur gaat uit naar iDeal of Klarna achteraf. 

Bij de optie vooraf overmaken, ontvang je de betaalgegevens op de orderbevestiging in de mail. 
(check ook je spam/reclame/trash map in de email als je hem niet binnen 10 minuten ontvangt)
Vermeld bij betaling altijd het ordernummer. De bestelling wordt pas verwerkt zodra de betaling is bijgeschreven. Sommige banken doen hier langer over of verwerken bijv. niks in het weekend, hou hiermee rekening bij de keuze van je betaaloptie.

Voorwaarden vooraf overmaken webshop orders:
Bij vooraf overmaken heb je 48 uur de tijd om te betalen. 

In de maanden november en december is dit termijn 24 uur!

In deze periode worden de producten gereserveerd voor de klant. Indien er na deze periode nog geen betaling is ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd en de producten weer vrijgegeven voor andere klanten. 

Ook zit er een limiet aan hoevaak je deze methode achter elkaar mag gebruiken zonder daadwerkelijk te betalen binnen het gestelde termijn.

- Eerste keer niet binnen gestelde termijn betaald? Het kan je zijn doorgeschoten, daarom krijg je eenmalig een herinnering om alsnog binnen 24 uur te betalen. Pas daarna wordt de order geannuleerd als de betaling uitblijft. 
- Tweede keer met deze optie besteld en ook niet binnen gestelde termijn betaald? Order wordt zonder extra herinnering direct geannuleerd.
- Derde keer weer op deze manier bestellen? Order wordt niet geaccepteerd en per direct geannuleerd. De enige manier dat je dan nog kan bestellen, is betalen via iDeal of Klarna achteraf. 


Waarom deze wijziging?
Er wordt helaas regelmatig misbruik gemaakt van deze optie, om producten op deze manier lang te reserveren. Dit kost een kleine ondernemer met kleinere voorraden ontzettend veel geld én extra administratie. Op deze 'korte' manier proberen we deze betaaloptie te behouden.
Echter kan het zijn dat om deze reden de optie in de toekomst verdwijnt of uitsluitend op verzoek wordt ingeschakeld.
 
------------------------------------------------- 

Contante betaling:
Contante betalingen worden níét geaccepteerd. Een order wordt pas gereed gemaakt voor verzending of afhalen ná betaling. 
------------------------------------------------- 

Indien een betaling mislukt; 
Indien er tijdens (het afronden van) de betaling iets misgaat, door bijvoorbeeld een technische storing, kan het voorkomen dat de betaling niet afgerond is.
Uw bestelling wordt pas verwerkt indien de keuze van betaling juist is afgerond. 
Vaak kan je nog een poging doen om te betalen. 
Mocht ook de 2e poging niet lukken, neem dan contact op via info@roricotaartenshop.nl, de whatsapp of messenger (onder in scherm) of via het contactformulier. Vermeld hierbij je ordernummer welke in beeld stond, of bij je account vermeld staat van de niet afgeronde order. 

Indien de betaling via Mollie BV liep, krijgen wij ook een melding. We sturen dan een mailtje met opties. 
Indien de betaling via Klarna achteraf liep, kan dit helaas niet hersteld worden aangezien Klarna op dat moment iets blokkeerd, en zal je de order handmatig vooraf moeten overmaken. De berekende kosten van Klarna worden in dit geval uiteraard in mindering gebracht.

Indien je zelf de betaling hebt afgebroken omdat je besloten hebt toch niet te bestellen, zou het fijn zijn dat er even een mailtje onze kant op komt dat de order geannuleerd mag worden.
Dit scheelt extra administratie, veel tijd en meerdere mailingen voor ons en scheelt jou meerdere mailingen in de mailbox. 

© 2020 - 2021 RoricoTaartenShop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel