Veelgestelde vragen:

Moet ik een account aanmaken?

- Nee, u hoeft geen account aan te maken. U kunt bestellen als "gast". Het nadeel hieraan is dat u uw orders niet online kunt inzien / volgen. U wordt via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw order.  
- U hoeft ook geen account aan te maken om de nieuwsbrief te ontvangen. U kunt zich onderaan de pagina eenvoudig aanmelden voor de nieuwsbrief met uw email adres.


Ik ontvang geen mail, hoe kan dat? 

Als u een emailadres van hotmail/gmail/yahoo/live heeft, gebeurd dit regelmatig.
Deze servers gooien de mails steeds vaker naar de spam/trash/reclame/ongewenst mappen.

Dit kunt u voorkomen door info@roricotaartenshop.nl toe te voegen aan uw "veilige lijst van afzenders"
Gebruikt u een emailadres van uw werk, en u ontvangt geen mail en/of bevestigingen?
Dit kan aan de instellingen van de server van het bedrijf liggen, deze staan dan vrij streng ingesteld op bijv negeren van nieuwsbrieven. 


Wat zijn de betaalmogelijkheden?

-U kunt kiezen voor betalen met iDEAL voor de snelste verwerking. iDEAL wordt verwerkt door Mollie BV. 
iDEAL geeft direct na betaling het sein dat de betaling heeft plaats gevonden. Uw order wordt direct verwerkt zodra de betaling geslaagd is. 

- U kunt ook kiezen voor betalen achteraf via KLARNA. Via Klarna kan het iets langer duren voor wij het sein krijgen dat de achteraf betaling wordt goedgekeurd door Klarna. Verwerken van uw order vindt plaats zodra de goedkeuring binnen is. 
Klarna achteraf wordt niet geaccepteerd als u de order wilt afhalen. Kiest u dit toch, dan wordt er eerst contact met u gezocht voor een andere betaalwijze, en loopt uw bestelling vertraging op.

- U kunt ook kiezen voor het vooraf betalen per bank. U ontvangt de betaalgegevens en maakt het handmatig over o.v.v. uw ordernummer. Let op: Uw order wordt pas verwerkt zodra de betaling staat bijgeschreven. 
 

Eén van mijn bestelde artikelen heeft een langere levertijd, wanneer wordt mijn order verzonden?

Uw order wordt verzonden zodra deze compleet is. Mocht deze levertijd langer dan een week bedragen, wordt er contact met u opgenomen om te overleggen. 
 

Eén van de artikelen is 0 (nul) geleverd. Hoe kan dat?

Het kan soms gebeuren dat er op ongeveer hetzelfde moment een laatste artikel wordt besteld, of in de winkel gekocht, waardoor de voorraad online een klein moment scheef loopt met de huidige voorraad.
Het artikel is bij het verwerken van uw order daardoor niet meer op voorraad. 

Om uw order toch z.s.m. te verzenden, wordt het product als nullevering op de pakbon geplaatst.
Het bedrag van dit product is op moment van verzenden reeds terug geboekt via de door u gehanteerde betaalwijze, en kunt u binnenkort terug op uw rekening verwachten. Indien u voor Klarna achteraf had gekozen, is het bedrag automatisch in mindering gebracht op uw nog te betalen factuur. 
Een nieuwe factuur kunt u downloaden/printen vanuit uw account. 
 

Wanneer wordt mijn order geleverd?

Zodra uw betaling is goedgekeurd door Mollie iDEAL / Klarna achteraf, of bij 'vooraf overmaken'  het orderbedrag binnen is, wordt uw order verwerkt. Als dit voor 12.00 uur is, wordt de order dezelfde dag nog verzonden!
Pakketten worden over het algemeen de volgende werkdag geleverd door postNL. (pakketten worden geleverd van maandag t/m zaterdag) 
Brievenbuspakjes worden over het algemeen de eerstvolgende postdag geleverd, echter met de postbode. De postbode komt alleen van dinsdag t/m zaterdag.  
In drukke periodes zoals sint/kerst etc kan PostNL vertraging hebben. 


Kan ik mijn order nog annuleren?

Ja, zolang de order nog niet is verwerkt, kunt u de order kosteloos* annuleren. Zorg dat u dit nog voor 12.00u doorgeeft, anders kan het gebeuren dat dit niet meer tijdig wordt verwerkt. 

-De terugbetaling van uw order betaald met iDEAL: het bedrag van uw order wordt direct via iDEAL van Mollie weer teruggestort. Hier kunnen een paar werkdagen overheen gaan voor het weer bij u op de rekening staat. 
- Annuleren bij betaalkeuze "Klarna achteraf" of "vooraf overmaken": De betaalopdracht wordt geannuleerd door Rorico Taarten & Shop. Dit kan uitsluitend dezelfde dag. 
*Indien er een gewoonte van wordt gemaakt om orders te annuleren door 1 klant, zullen er annuleringskosten in rekening gebracht gaan worden / ingehouden worden. 


Kan ik mijn order geheel/gedeeltelijk retourneren?

Ja, dit is onder bepaalde omstandigheden mogelijk. Hier zijn kosten aan verbonden.
Kijk voor meer informatie bij "ruilen/retourneren".
 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Natuurlijk kan dit heel enkel voorkomen. Neem binnen 24 uur na ontvangst van uw pakket contact met ons op. Wij zullen zorgen dat dit z.s.m. wordt rechtgezet. Latere meldingen worden niet in behandeling genomen. 
 

Wij zoeken prijsjes voor......

Rorico stelt géén prijzen beschikbaar voor diverse evenementen, verlotingen, doelen etc. 
Rorico steunt reeds diverse goede doelen en is reeds sponsor van een aantal plaatselijke verenigingen. 
Ook is Rorico 1 van de vele vrijwilligers van de stichting Icing Smiles, de vrijwilliger zet zich volledig belangeloos in en ontvangt geen vergoeding voor het maken van een 'icing smile'. 
D.m.v. het maken & leveren van een prachtige taart voor ernstig zieke kinderen en hun broertjes/zusjes, die jarig zijn of iets anders zeer speciaals te vieren hebben, hopen wij als vrijwilligers een lach op het gezicht van het kind / de kinderen te toveren en voor heel even het ziekzijn te laten vergeten. 


Hoe werkt de kortingscode voor thuisbakkers met KVK?

Thuisbakkers met geldig kvk en btwnummer kunnen een unieke kortingscode aanvragen om met 7,5% voordeliger in te kunnen kopen. Hieraan zijn voorwaarden verbonden.
Voorwaarden:
Je hebt een geldig KVK nummer en BTW nummer voor je thuisbakkers bedrijf(je).
Deze code is 1 jaar geldig en kan op verzoek steeds met 1 jaar verlengd worden.
(Rorico mag voor in het nieuwe jaar nieuwe voorwaarden hanteren)
Minimaal orderbedrag is € 60.00
Deze code geldt ook op aanbiedingen De code is niet te gebruiken in combinatie met andere codes, er kan slechts 1 code per bestelling ingevoerd worden. De code geldt niet voor de producten onder het menu item 'vers' , niet voor workshops en niet op verzendkosten.

 

Voor alle overige vragen, neem contact op via het contactformulier. 

© 2020 RoricoTaartenShop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze webshop maakt alleen gebruik van noodzakelijke cookies voor een goede werking. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt alleen gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Deze website gebruikt geen tracking cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen en afrekenen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen, in je winkelmandje plaatsen of de bestelling afronden. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.